Červen 2008

Mafia 2 - obrázky

30. června 2008 v 12:12 | Nádvorník Filip |  Mafia 1-2
Mafia 2 - Fan wallpapery
rozměry jsou 1024x768, 1280x960 apod.).














.
.



.







.




Mafia 2 - Trailery

30. června 2008 v 12:03 | Nádvorník Filip |  Mafia 1-2
Mafia 2 - Trailery
Mafia 2 Trailer HD v anglickém znění - konečně oficiální trailer ve skvělé kvalitě (rozlišení 1280x720, velikost 59 MB) s anglickým dabingem. Určitě si ho nenechte ujít!
Mafia 2 Trailer (Camera verze) - úplně první trailer, jedná se o nahrávku telefonem. Všimněte si hlavně propracované mimiky postav a skvělé atmosféry. Celé video končí scénou, kdy gangsteři otevřou kufr s mrtvolou a prohlásí: "Fůj", (scéna je, jako vystřižená z filmu Mafiáni). Za toto video děkujeme Tiscali Games!

Mafia 2 - Postavy

30. června 2008 v 12:01 | Nádvorník Filip |  Mafia 1-2
Mafia 2 - Postavy
Don DeLuca

Patche

30. června 2008 v 11:55 | Nádvorník Filip |  Mafia 1-2
Patche
Patch CZ v1.2 - patch pro českou verzi hry Mafia. Opravuje: nastavení výběru reproduktoru v Nastavení Mafie. Podpora surround gaming na kartě Matrox Parhelia. Opravena autodetekce FSAA u nových typů grafických karet od ATI. Opravena podpora pro ATI Radeon. Podpora zvukových karet na základní desce. Opravena kompatibilita Force Feedbacku s příslušenstvím. Oprava celkového provedení atd.
Velikost: 17,5 MB
Patch EN v1.1 - patch pro anglickou verzi hry Mafia. Opravuje: několik drobných chyb v Mafii, také snížená obtížnost na závodním okruhu atd.
Velikost: 18 MB

Mafia postavy

30. června 2008 v 11:52 | Nádvorník Filip |  Mafia 1-2
Postavy
Don Salieri

Cheaty - Mafia

22. června 2008 v 19:32 | Nádvorník Filip |  Mafia 1-2
Možná vás to zklame, ale běžné "psané" cheaty v této hře nejsou. Určitě ne v plné verzi hry. Novinka: Když ve hře napíšte ''krefjeyivot'' (pochopitelně bez uvozovek), tak se vám doplní zdraví. Cheat ale funguje pouze jednou za načtení mise či jízdy. Proto jediná šance, jak podvádět, je použít tento trainer: Mafia Trainer od FAiRLiGHT
stáhnout ZDE - 148 kB
Používá se tak, že se nejprve spustí, potom se spustí hra a ve hře můžete mačkat tyto klávesy: F12 - zobrazí/skryje trainer menu
F11 - nekonečné zdraví
F10 - nekonečené zdraví pro kolegy a pasažéry
F9 - nekonečné náboje
F8 - instant kills
F7 - žádné poškození
F6 - nekonečný benzín F4 - nekončený čas
F3 - okamžitá destrukce
F2 - žádná policie
0 - vždy vyhrát závod
9 - jednokolový závod
1 - zbraň 1
2 - zbraň 2
3 - zbraň 3
4 - zbraň 4
5 - zbraň 5
6 - zbraň 6
7 - zbraň 7
8 - nekonečné peníze

Mapa - Mafia

22. června 2008 v 19:26 | Nádvorník Filip |  Mafia 1-2

Mafia - příběh

22. června 2008 v 19:25 | Nádvorník Filip |  Mafia 1-2
Mafia - příběh



Píše se rok 1930, po rušných ulicích Lost Heaven se prohání prohibice, chudoba je na denním pořádku. Policie je pod kontrolou mafiánských klanů, které vedou v ulicích města krvavé boje. Nikomu se nedá věřit, pokud dojde na peníze. V té době se náš hrdina Tommy Angelo živí jako obyčejný taxikář, který sní, že jednoho dne toho taxikaření nechá. Ale cesta k bohatství není nikde v dohledu. Jednoho obyčejného dne, kdy si náš hrdina jen tak odpočívá po tvrdé šichtě, náhle uslyší výstřely a vzápětí se k němu přihrnou se dva mafiáni, kteří mu se zbraní v ruce vyhrožují. Spolu s nimi musí proti své vůli nastoupit do vozu a ujet před jinými mafiány, kteří vskutku nevypadají na uvítací výbor. Po dlouhé honičce klikatými uličkami Lost Heaven náš hrdina dorazí do Salieriho baru v Malé Itálii. Po chvílí zjistíte, že chlápkové ve vašem taxíku jsou Salieriho muži a muž, který vás jde uvítat, je samotný don Salieri - 2. mafiánský boss ve městě. Za to, že jste pomohli jeho mužům, dostanete odměnu a také nabídku na spolupráci. S tučným balíkem se vracíte zpět domů a po bezesné noci se probouzíte do dalšího nudného dne se svým taxíkem. Při dalším odpočinku se znovu objeví Morelliho chlápci, se kterými se náš hrdina již seznámil a rozmlátí mu taxík - jeho jediné živobytí a také usilují o jeho život. S mafiány v patách se náš hrdina dostává do obtížné situace a jediná oáza útěchy pro něho je Salieriho bar. Boss Salieri ho zachrání ze spárů Morelliho goril. Nabídne mu možnost pro něho dělat, svým souhlasem se náš hrdina upsal samotnému ďáblovi a tím začíná Tommyho temná krvavá cesta až ke spáse s kulkou v hlavě.

Age of Empires III

22. června 2008 v 19:17 | Nádvorník |  PC Hry

Age of Empires III

Abys rozhodl o osudu impéria musíš dobýt nový svět.
Hra spojuje to nejlepší z obou předchozích dílů. Po středověku v dobách Age of Kings logicky navazuje období kolonizace Ameriky, kde se celá hra odehrává. Age of Empires III přináší do klasického stylu strategií v reálném čase mnoho nového.
Na začátku hry se odtnete na americkém kontinentu rozděleném na několik velmi různorodých map, z nichž jmenujme velmi zajímavé Bayou, bažinaté území dnešní Floridy či Karibik, kde si vyzkoušíte potenciál obrovských bitevních lodí. Začínáte s městským centrem, několika osadníky a explorerem (průzkumníkem). To je vaše nejdůležitější jednotka v novém světě. Hra vám ani na chvíli nedá odechnout, takže hned ze začátku můžete průzkumníka využít na sbírání různých pokladů, které se na mapě nacházejí. V pozdějších dobách tuto jednotku využijete ke stavění obchodních stanic a jako jediná jednotka také umí založit nové městské centrum.
Po objevení mapy zjistíte, že se zde nachází velmi mnoho strategických bodů, které jsou reprezentovány indiánskými osadami či místy okolo obchodních stezek. Právě ovládnutí těchto míst je nejdůležitější pro následný úspěch ve hře. Každé z těchto strategických míst si pod svou kontrolu získáte postavením obchodní stanice, ze které pak můžete čerpat mnoho výhod. Obchodní stanice v indiánské osadě vám zajistí spojenectví s daným kmenem a vy se tak dostáváte k jednotkám a technologiím, které vám nejsou normálně přístupné. Velkou výhodou indiánských jednotek je, že nezabírají populační limit. Je zde však omezení v počtu indiánských vojáků, jenž lze najednou vlastnit. Obchodní stanice u stezky vám naopak nabízí kontrolu nad obchodem a po každém projetí obchodníka kolem vaší stanice se vám přidává určitý počet Expirience Pointů. Obchodní stezku lze v této stanice též upgradovat na dostavníky či vlak, poté se vám zpřístupní možnost zvolit si, jakou surovinu chcete při průjezdu obchodníka získávat. Můžete tak volit mezi jídlem, dřevem, mincemi a již zmíněnými zkušenostními body.
Ensemble Studios do hry zakomponovali prvky, využívající plný potenciál moderních grafických karet. Začněme tedy Pixel a Vertex shadery, které se starají o velmi reálné vykreslení a nasvícení scény včetně stínů. Anti-aliasing vyhlazuje hrany a vše je korunováno fyzikálním engine Havok, díky němuž se z budovy po zásahu dělové koule odlamují kusy přesně v místě zásahu a vojáci po zasažení dělem odletují do stran. Výsledek je ještě dotvořen bloom efektem tlakové vlny po nárazu. O krásně renderované vodě se můžete přesvědčit na přiložených screenshotech. Nejlepší na tomhle všem ale je, že všechny tyto věci vnímáte během hrání zcela přirozeně a svou pozornost na ně vůbec nesoustřeďujete.
Pravdou je, že při maximálním zoomu už detaily nejsou takové jako třeba v případě Rome Total War, ale popravdě řečeno, při hraní na tyto pohledy ani nemáte čas.
Pro využití všech těchto dokonalých efektů je však potřeba především hi-endová grafická karta, která všechny zmíněné efekty podporuje. Bez těchto efektů vypadá hra o dost hůře, ale na druhou stranu je díky tomu hratelnější i na starších sestavách.
Nových prvků při samotném hraní strategie je také dost hlavně díky indiánským vesnicím a obchodním stezkám, díky nimž získává boj o území konkrétnější podobu.Výborná grafika se jen tak hned také neokouká a bude "in" i za pár měsíců. Age of Empires III není hrou, která by hráči vystačila jen na jedno dohrání a mohl by ji odepsat, což jí v pomyslném žebříčku v dnešní době řadí velmi vysoko.
Herní mody
- Kampaň s příběhem
- Souboj pro hru jednoho hráče
- Náhodná mapa
- Hra více hráčů po síti a internetu
Staň se vůdcem jedné z osmi mocných civilizací
Španělé
Britové
Francouzi
Portugalci
Rusové
Osmané
Němci
Holanďané
Nových prvků při samotném hraní strategie je také dost hlavně díky indiánským vesnicím a obchodním stezkám, díky nimž získává boj o území konkrétnější podobu.Výborná grafika se jen tak hned také neokouká a bude "in" i za pár měsíců. Age of Empires III není hrou, která by hráči vystačila jen na jedno dohrání a mohl by ji odepsat, což jí v pomyslném žebříčku v dnešní době řadí velmi vysoko.

Herní svět

21. června 2008 v 12:44 | Nádvorník Filip |  S.T.A.L.K.E.R.
Svět

Svět zóny je obrovský kus území tvořící polorozbořené budovy opuštěných již po 20 let, lesy a velkou plochou travnaté zeleně. Zóna nabízí zanedbané podzemní a pozemní laboratoře, mrtvé vojenské základny a poskytuje území pro nové technologie. Radioaktivní země je pokrytá jedovatou mlhou, smrtelnými gravitačními anomáliemi a zbytky původního života. Toto je svět katastrofické průmyslové a ekologické katastrofy. A na tomto člověkem poničeném území odpočívá velká ruina Černobylské atomové elektrárny.

Vytvořili jsme Zónu na základě rekonstrukce Černobylské atomové elektrárny a 20-ti kilometrové oblasti okolo ní. Při postupováním hry, hráči uvidí Mrtvý Les (Dead Forest), město Pripya' a Černobyl. Vplíží se do sarkofágů Černobylského komplexu, půjde skrz oblasti, opravdu existujícího epicentra tragédie, která se stala před nějakými 16 - 20 lety.

Dělali jsme co jsme mohli, abychom reprodukovali atmosféru průmyslové a ekologické katastrofy Černobylu v detailu, tak nepopíratelnou, že všechny kusy Zóny, které uvidíte snadno poznáte. Foto a video materiály, které byly nashromážděny během našeho výletu do Černobylu, poskytují přesné informace k vytvoření textur a architektury s největším realismem.

NPC

21. června 2008 v 12:42 | Nádvorník Filip |  S.T.A.L.K.E.R.

NPC

Stalker skupina "Duty"


Armádní stalkeři


Stalkeři


Vojáci


Speciální jednotky


Dealer


Vědci



Příběh - S.T.A.L.K.E.R.

21. června 2008 v 12:41 | Nádvorník Filip |  S.T.A.L.K.E.R.

Příběh


Černobylská zóna byla ozářena jasným světlem. Mraky se začaly ztrácet do jasného stříbrného nebe a pak následovala bouřka a zemětřesení. Lidé padali na zem ve snaze zakrýt si krvácející oči a uši. Záře se rozšířila přes velké území, které bylo potom nazváno "Zóna". Lidé utíkali, aby si zachránili své životy. Všechno nasvědčovalo tomu, že v elektrárně došlo k radioaktivnímu výbuchu. Armáda uzavřela Zónu ...
Epicentrum výbuchu bylo kilometr vzdálené od atomové elektrárny. Zdá se, že zde byly dělány různé pokusy, které byly příčinou této katastrofy. Zaměstnanci pravděpodobně zemřeli během několika vteřin, ale přesto je možné, že ještě někdo přežil. Zdálo se nemožné uspořádat záchranou operaci, protože bylo známo, že v Zóně dochází k různým energetickým poruchám, jež představují pro průzkumníky smrtelné nebezpečí. Pokusy použít roboty byly neúspěšné. Několik měsíců po "nehodě" se situace ještě více vyhrotila, když se Zóna rozrostla o dalších 5 kilometrů. Lidé z okolních měst a vesnic museli být rychle evakuováni a nebezpečí, o jakém lidstvo nesnilo ani v nejhorších nočních můrách, se stalo skutečností.

Rok 2008
Zóna vybuchla, radioaktivní mraky pokryly obrovská území. Velké množství lidí, zvířat a lesů vymizelo. 30 kilometrů oblasti bylo uzavřeno a obklíčeno armádou. Vědci nedokázali určit, co se vlastně stalo. Zóna pořád rostla, byly zde spatřeny mnohé smrt přinášející anomálie. Nějaká neviditelná "síla" rozdrásala všechno živé na kusy, na jejich mrtvolách byly vidět ošklivé krvácející rány. Výpravy čelily zmutovaným zvířatům, které nevznikly přirozenou cestou evoluce. Katastrofa , anomálie , mutanti , kontaminace? Všechno bylo následek děsivého jevu.
Rok 2010
První výpravy mohou vstoupit pár kilometrů do Zóny bez smrtelného nebezpečí. Začínají se objevovat různí amatérští badatelé, zloději a pytláci, jinak známi jako "Stalkeři". Pohybují se po Zóně hledajíc různé artefakty, jež by mohli prodat nějaké organizaci.

Nepřátelé

21. června 2008 v 12:39 | Nádvorník Filip |  S.T.A.L.K.E.R.

Nepřátelé

Zónu nenajdete neosídlenou, narozdíl od anomálních zón je obývána mnoha přišerami a zmutovanými zvířaty.
Slepí psi
Psi jsou tvorové z pustiny a smetišť. Shromaždují se do 10-20 členných smeček. Tito psi mají desítky různých mutací. Od deformací kostry, svalstva, zakrnělých očí, až po odolnost vůči radiaci. Ustavičným zkoumáním těchto tvorů se přišlo na to, že nové generaci se vyvinul nový smyslový orgán, s jehož pomocí dokažou nepřítele vycítit i skrz zeď.
Controller


Velitel a dva vojáci dnes ráno zmizeli. Opustili místo svojí hlídky a nevrátili se. Matoucí je to, že velitel měl u sebe experimentální zařízení na potlačení možného ovládání pomocí PSI. Okolní hlídky nezaslechly ani výstřely, ani výkřiky. Zkrátka se po nich slehla zem. ...byly odvlečeny Controllerem, mutantem s telepatickými schopnostmi...

Controller je mutant s telepatickými schopnostmi. Býva vždy ukryt na stromě nebo pod střechou továrny, odkud ovládá skupiny vojaků nebo zombií. Naráz může odvléci až 3 vojáky, ale může ovládat i větší skupiny. Má tmavé, splihlé vlasy, vyvalené oči, dlouhé prsty, popelavou kůži. Je velmi opatrný, pohybuje se po okolí na vyvýšených místech, aby mohl včas spatřit blížící se nebezpečí.
Krysy


Krysy prorazily zátaras a ženou se na vojáky. Je jich velmi mnoho. Těžká palba a exploze granátů trhají těla těchto bestií a zrychlují jejich cestu ke smrti. Zoufalý voják se snaží před nimi vyšplhat na strážní věž. Krev smáčí jeho šaty a ruce bezmocně kloužou dolů. S vypětím všech sil se mu nakonec nahoru podařilo dostat. Při pohledu dolů se mu naskytl pohled na umírající opevnění. Krysy se snaží proskočit zavřenými okny, podhrabávají se pod zemí, dobývají se každou dírou a puklinou. Náhle okna nápor nevydržela a vojáci pronásledováni krvelačnými krysami se snaží prchnout do bezpečí. Zoufalství vojáka ve věži přerůstá v šílenství a černé myšlenky ovládly jeho mysl. Vytřeštěným pohledem se podíval dolů, přiložil si pistoli k hlavě a stiskl spoušť. Jeho tělo se přelomilo o zábradlí věže a dopadlo do hnědavého moře krys...

Krysy můžou být velmi nebezpečné. V Zóně to je zvířecí druh číslo jedna. Jejich počty se hromadně rozrostly a jako jedny z mála zvířat neopustily Zónu po katastrofě. Mají cit na nebezpěčná místa a velkým obloukem se jim vyhýbají. Při útoku se vždycky snaží oběť obklíčit.
Zombie


Jsou to zmutovaní lidé, které ovladájí jiné bytosti (Controlleři). Mají špatnou pohybovou koordinaci a mnohdy provádějí nepochopitelné věci. Když Zombie spatří nepřítele, podá zprávu telepatovi, který ji ovládá a než ji přijdou příkazy, jen stojí na místě a civí na nepřítele. Zombie mají malou výdrž.
Trpaslíci


Snork


Z 90 - 95 % je anatomicky podobný lidským organismům. Snorkovy vlasy zmizely následkem vystavení radiaci a životem v divočině. Tělo má pokryto modřinami a zraněními. Šedá nebo černá PDA-3M ochranná maska může být zřetelně viditelná na jeho tváři. Spodní část masky je rozedraná a odhaluje chybějící rty a spálené dásně. Při pohybu se Snork často krčí a dřepí, prozkoumává povrch. Kvůli poškozeným chrupavkám se tento tvor pohybuje poněkud nahrbeně, protože jeho páteř nedokáže dlouhodobě snést takovou záťěž. Jméno "Snork" dostal od německého novináře z RTL Ulricha Cose, který psal o situaci v Ukrajině po nehodě. V jeho rozhovorech nazýval netvora Schnorchel. Toto jméno se zalíbilo vojákům, kteří to okamžitě zkrátili na "Snork"...
Vůdci krys


Jsou velmi agresivní. Oproti normálním krysám jsou i o dost větší, a když mají hlad, neváhají nějakou krysu sežrat. Jsou velmi odolní vůči radiaci.
Dwarf


Stalker procházel dlouhým temným koridorem, klestíce si cestu džunglí rozmanitých průmyslových odpadů. V ruce drží AK47 a na krku má zavěšen detektor životních forem. Najednou detektor začne tiše signalizovat menší neznámou životní formu necelých deset metrů od něj. Stalker vypne zvukovou signalizaci detektoru a ve stínu čeká na příchozího. Detektor signalizuje neznámou životní formu na devíti metrech ...osmi ...sedmi ...šesti ...pěti ...pěti ...pěti ...Dwarf asi ucítil krysu. Stalker zamířil do uličky a v pološeru spatřil malého obtloustlého prcka. Dwarf stál ve stínu a evidentně měl něco za lubem. Muž začal střílet v okamžiku, kdy z příšeří proti němu vylétl kus cihly. Kousek zdiva se zastavil ve vzduchu necelé dva metry od Stalkera. Rozhostilo se nepříjemné ticho. Vtom se cihla otočila a vyrazila přímo proti Stalkerovi. Muž neměl na výběr a vběhl do přítmí, aby zaútočil na svého nepřítele. Setkal se ale s dalším přívalem letících cihel... Malí, odporní, nažloutlí skřeti, kteří se schovávají v tmavých místech, protože jsou jejich oči velmi citlivé na světlo a při přímém kontaktu s ním nic nevidí. Proto by měl mít každy Stalker u sebe baterku, aby se vyvaroval nepříjemnostem, které dokáží Dwarfové vytvořit. Mají velmi silné telekinetické schopnosti. Díky nimž dokaží zvedat velmi těžké a velké předměty a ty pak házet po nepřátelích. Jejich schopnosti a velmi vyvinutý mozek z nich dělá jedny z nejnebezpečnějších obyvatel Zóny.

Autor: H.u.C.K.
Flesh


Bloodsucker


Mutant Hog


Pseudo Giant


Chernobyl Dog


Tark



NHL 08

21. června 2008 v 12:35 | Nádvorník Filip |  PC Hry

NHL 08

Tak je to zase tady již tradičně další ročník NHL 08 nejpopulárnějšího zpracování oblíbeného sportu.Hra je zase o něco lepší po zlepšené grafické stránce, zahanbení zanícených obránců v situaci jeden na jednoho pomocí nových pohybových možností, či další rozvíjení úspěšné funkce "Skill Stick" z předchozího ročníku.
Tentokrát máte schopnost v NHL 08 oddělit puk od vaší hokejky, posunout ho do volného prostoru v jakémkoliv směru, znovu ho získat a pokusit se zakončit. Namísto nerealistických miniher se budete účastnit stejných tréninků jako profesionální týmy - pět na brankáře, pět na dva, přesilovka, oslabení, rychlostní cviky, nebo práce v útočném pásmu. A je zde All Star Skill soutěž, kde můžete zkoušet Skill Stick. Doladění se dočkali také animace a zahanbena není ani online podpora.
Hra NHL 08 navíc nově zahrnuje českou nejvyšší soutěž, tedy Extraligu ledního hokeje a to samozřejmě plně licencovaně, tzn. s reálnými jmény hráčů, dresy a soupiskami.
Pohyby na ledě v novém NHL 08 si bude každý hráč pamatovat zvlášť, proto je budete moci provádět jen s danou pětkou. Pokud jeden z hráčů vaší kombinace odejde do jiného klubu, budete ji muset nacvičit znovu s jiným anebo počkat na vhodnou příležitost (např. budete-li mít nacvičený trik s bratry Sedinovými, potkají se znovu třeba v týmu švédské reprezentace). EA zároveň slibují, že protivník se bude snažit vaše oblíbené kombinace naučit a vyvinout proti nim vhodnou protihru.
Kromě beků a útočníků se změny ovládání se v NHL 08 dočká i brankář, na kterého si budete moci přepnout a prožít celou hru z jeho perspektivy. Budete tak moci vlastnoručně na ledě dělat motýlka, speciálním pohybem přejíždět k druhé tyči při přihrávce ze strany či libovolně bruslit po ledě. K tomu vás spoluhráči vybídnou také při signalizovaném vyloučení, kdy budete muset co nejrychleji dojet na střídačku, aby mohl do hry mezitím naskočit šestý hráč.
Vývojáři ve svém oficiálním prohlášení zveřejnili jméno hlavní postavy nového NHL 08. Touto postavou se stal velmi známý hráč Eric Staal, který je podle statistik ve svých třiadvaceti letech velkým talentem. Eric hraje v zámoří za Carolinu Hurricanes a v roce 2006 pomohl svými 100 body týmu získat Stanley Cup. Nesmíme zapomenou ani na jeho prohlášení: "Jsem obrovským fanouškem NHL a u ročníku 07 jsem proseděl spoustu času. Je pro mě ctí být součástí NHL 08.

OBRÁZKY

FIFA 08

21. června 2008 v 12:35 | Nádvorník Filip |  PC Hry

FIFA 08

Informace o článku

Nevlídné počasí vyhnalo z fotbalových trávníků už skoro všechny otužilce. Co dělat, když na bránu sedá jinovatka, síť mrazem ani nepruží a pažit má daleko do zeleného koberce? Jedna možnost by tu byla…
Psát recenzi na novou FIFU je stejně marná práce jako nošení sov do Atén. Stejně ji všichni znají, všichni hráli alespoň jeden předchozí ročník a všem je jasné, že se v textu nemůže vyskytovat nic, co by kohokoliv překvapilo. A stejně si je všichni přečtou, protože… protože co kdyby, že? Pokud bychom se letos zaměřili pouze na PC verzi, dočkali bychom se pravděpodobně stejného článku, jaký si vysloužil nový ročník série NHL. Jedná se totiž o naprosto přes kopírák vzatou hru, kterou autoři vylepšili aktuálními statistikami, změnili reklamy na dresech a diváky v třetí řadě na stadionu oblékli do červených kabátů. Někdo říká fuj, někdo huj, a někdo jde radši venčit psa. Grafický engine, který naposledy prodělal revoluci někdy kolem roku 2004, celou situaci navíc ještě umocňuje a pohyby hráčů, které občas připomínají všechno možné, jen ne atmosférický fotbalový zápas, si s ním mohou podat ruce. Ještě že máme ty konzole…

Obrázky ze hry

Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08 Obrázek ke článku FIFA 08

Detail obrázku

Obrázek ke článku FIFA 08
//<![CDATA[ document.getElementById('ob485cd8e63f83d').style.display="none"; //]]>

FlatOut 2

21. června 2008 v 12:31 | Nádvorník Filip |  PC Hry
FlatOut 2 je nástupce povedeného multiplatformového závodního titulu FlatOut od finského týmu BugBear Entertainment, který má být nejdestruktivnější závodní hrou vůbec a jeho tratě proto budou doslova posety zničitelnými objekty, riskantními alternativními cestami a místy pro zneškodnění soupeře/soupeřů. V každém závodě se bude hráč snažit zvítězit nad dalšími sedmi závodníky ovládanými vylepšenou AI, přičemž každý se soupeřů má mít svoji povahu i styl jízdy. Díky plné podpoře online multiplayeru ve všech plánovaných verzích (PC, PS2, Xbox) si navíc hráči budou moci vyřídit své osobní účty i s živými protivníky. Na PC a Xboxu se bude moci online závodů zúčastnit celkem 8 hráčů a na PS2 6. Oproti prvnímu dílu se hráči mohou těšit na vylepšenou fyziku, díky níž budou srážky a bouračky ještě více pohlednější a dá se říci i šílenější. Důležitý je i fakt, že hráč bude za bouračky odměňován penězi, stejně jako za umístění v závodě. Peníze přitom poslouží na nákup nových vozidel, nebo nákup součástek pro opravu a vytunění vozidla stávajícího. Hlavním herním módem bude opět šampionát, který však bude delší a bude roztažen přes více než 16 interaktivních tratí. Chybět nebude ani řada dalších módů včetně několika nových i těch starých jako je například kaskadérské klání.

Jaromír Jágr

21. června 2008 v 12:11 Hráči (Fotbaloví i hokejoví)
Jaromír Jágr

Klub / tým: New York Rangers

Sport: hokej
Pozice: útočník

Narozen: 15. února 1972
Výška: 188 cm
Váha: 103

Životopis sportovce

Narozen v Hnidousích u Kladna.

Od malička měl jedno přání, dlouho jej skrýval. "Toužím po tom, být nejlepším hokejistou na světě. Alespoň na chvíli, odkryl před několika lety zdánlivě neuskutečnitelný sen rodáka z Hnidous u Kladna. V té době byl už jednoznačně jednou z nejvýznamnějších postav české, potažmo československé hokejové školy. První hokejové krůčky udělal v PZ Kladno, slavnější a lepšími podmínkami disponující klub Poldi jej získal až v době, kdy patřil věkově do dorostenecké kategorie. Jak se ale stalo u talentů "od Boha" zvykem, předbíhal své vrstevníky i o dva roky. Premiéru v nejvyšší soutěži si tak odbyl už ve svých šestnácti letech! To už měl ale Jaromír o své budoucnosti jasno, chtěl hrát NHL!

Lukas Podolski

21. června 2008 v 12:03 | Nádvorník Filip |  Hráči (Fotbaloví i hokejoví)

Podolski

Germany v Republic of Ireland
Podolski v sezoně 2004/2005.Délka:2:35
Nejlepší góly.Délka:1:59
Gól na 2:0 v osmifinále MS proti Švédsku.Délka:0:21
Gól na 1:0 v osmifinále MS 2006 proti Švédsku.Délka:0:35
Gól na MS 2006 proti Ekvádoru.Délka:0:55
Jméno:Lukas Podolski
Narozen:4.6.1985 v Gleiwitzu,Polsko
Národnost:německá
Výška:180 cm
Váha:81 kg
Klub:Bayern Mnichov
Pozice:útočník
Číslo dresu:11
Bývalé kluby:1.FC Köln,Jugend 07 Bergheim
Debut v německé reprezentaci:červen 2004,proti Maďarsku
můj názor:Je to vinikající mladý hráč!
Úspěchy:vítěz 2.německé ligy 2005,nejlepší mladý hráč MS 2006,nejlepší střelec 2.německé ligy 2005

David Beckham

21. června 2008 v 12:01 | Nádvorník Filip |  Hráči (Fotbaloví i hokejoví)

David Beckham



David Beckham

.
po zápase s Portugalskem.....

Jméno: David Robert Joseph Beckham
Přezdívka: Becks
Narozen: 2. května 1975 v Leytonstone, Velká Británie
Výška: 180 cm
Váha: 74 kg
Přednosti: geniální pravačka, přesné přímé kopy
Slabiny: přes protihráče těžko přechází. Mohl by být tvrdší.
Úspěchy: mistr Anglie 1996, 1997, 1999, 2000, 2001, vítěz Ligy mistrů 1999, Anglického poháru 1996 a 1999Klub:L.a galaxy

Miroslav Klose

21. června 2008 v 11:58 | Nádvorník Filip |  Hráči (Fotbaloví i hokejoví)
Jméno: Miroslav Klose
Narozen: 9.června 1978 v Opolí,Polsko
Národnost: Německá
Výška: 182 cm
Váha: 78 kg
Klub: Werder Brémy
Post: útočník
Číslo dresu: 9
Přednosti: Silný v hlavičkových soubojích,dobrý odhad na výběr místa,dobře spolupracuje se spoluhráči.
Slabiny: Měl by být sobečtější,brzdí ho zranění.