Únor 2010

32. díl popis

28. února 2010 v 19:28 | VESELÝ |  comeback popis dílů
Tomáš jezdí po koncertech a snaží se zavděčit publiku za každou cenu, i kdyby si měl vzít lidový kroj. Přibere spoluhráče, mlčenlivého klávesistu Šimaru, jehož specialitou je svatební pochod z Lohengrina. Simona se rozhodla k zásadnímu kroku - nastoupí do fastfoodu, který stavějí místo zbouraného Jezevce. Všichni se shodnou, že uniforma jí moc sluší. Ozzák si už za Jezevce našel důstojnou náhradu. V hospodě u Maříků se mu líbí, jen mu vadí, že se po návratu bůhvíproč neprobouzí doma, ale v neznámém bytě vedle ukřičeného trpaslíka. Iva se Sašou tuto záhadu nakonec vyřeší, ale trpaslíku Venouškovi Ozzák chybí...

31. díl popis

28. února 2010 v 19:26 | VESELÝ |  comeback popis dílů
TAK A JE TU OFICIÁLNĚ 2. SÉRIE COMEBACKU A TEDY PRVNÍ EPIZODA Z DRUHÉ SÉRIJE SE MENUJE ZMĚNA JE PIVO(KONEČNĚ:-D)

Ozzáka postihla největší katastrofa jeho života. Hospoda U jezevce se bude bourat, místo ní má být fastfood! Ozzák se na protest připoutá k barpultu, Lexa se k němu přidá. Tomáš si zoufá z připoutaného bratra, a aby toho nebylo málo, ukradnou mu obstarožní bicykl - dar od Ally Pugačevy. Jediný spokojený člověk je kupodivu Simona, které už šestnáctihodinové šichty v hospodě lezly krkem. Navíc se objeví obávaná učitelka Kobrová, která přišla do Jezevce zkontrolovat, jestli se Lexa na připoutání jen nevymlouvá, aby se vyhnul písemce.

Postavy města duchů(Dopńujcí)

10. února 2010 v 17:38 | VESELÝ |  BANG!

15 karet doplňujcích postav

Apache Kid (3 životy) : Nemají na něho vliv kárové karty zahrané jinými hráči. Během Duelu tato schopnost nefunguje.


Belle Star (4 životy) : V jejím kole nemají ždný efekt všechny karty, které mají ostatní hráči před sebou ve hře. Toto platí pro karty s modrým i zeleným okrajem.


Bill Noface (4 životy) : Ve svém kole si ve fázi 1 dobírá jednu kartu plus jednu kartu za každé aktuální zranění (ztracený život). Takže pokud má plný počet životů, dobírá si 1 kartu; má-li o život méně, dobírá si 2 karty; má-li o dva životy méně, dobírá si 3 karty atd.


Chuck Wengam (4 životy) : Ve svém kole se může rozhodnout ztratit 1 život a dobrat si 2 karty. Tuto schopnost může použít vícekrát za kolo, ale nemůže takto přijít o svůj poslední život.


Doc Holyday (4 životy) : Jednou za své kolo se může rozhodnout vyřadit dvě karty ze své ruky, a tím použít efekt BANG! na hráče v dosahu své zbraně. Tato schopnost se nepočítá do limitu zahraných karet BANG! za kolo. Aby tímto způsobem zasáhl Apache Kida, musí být alespoň jedna z těchto karet jiná než kárová.


Elena Fuente (3 životy) : Může použít jakoukoli kartu ze své ruky jako Vedle.


Greg Digger (4 životy) : Kdykoli je jiná postava eliminována, obnoví si 2 životy. Stejně jako obvykle nemůže jejich počet překročit maximální množství.


Herb Hunter (4 životy) : Kdykoli je jiná postava eliminována, dobírá si 2 karty z knihovny. Pokud tedy sám zabije Psance, dobírá si 5 karet.


José Delgado (4 životy) : Ve svém kole může vyřadit jednu svou kartu s modrým okrajem ve hře a dobrat si 2 karty z knihovny. Tuto schopnost může použít vícekrát za kolo.


Molly Stark (4 životy) : Vždy, když mimo své kolo zahraje nebo dobrovolně vyřadí kartu Vedle, Beer nebo BANG!, dobírá si 1 kartu z knihovny. Pokud vyřadí karty BANG! během Duelu, nemůže si za ně vzít náhradu, dokud Duel neskončí. Karty, k jejichž vyřazení je donucena kartami jako Cat Balou, Rvačka nebo Can Can, se nepovažují za dobrovolně vyřazené!


Pat Brennan (4 životy) : Ve svém kole se může ve fázi 1 rozhodnout dobrat obvyklé 2 karty z knihovny nebo si místo nich vzít jednu (a pouze jednu) kartu ze hry a přidat si ji do ruky. Tato karta může ležet před jakýmkoli hráčem a může mít modrý i zelený okraj.


Pixie Pete (3 životy) : Ve svém kole si ve fázi 1 dobírá 4 karty místo 2.


Sean Mallory (3 životy) : Ve svém kole nemusí ve fázi 3 odhazovat ždné karty, pokud jich má více než aktuálních životů. Může mít v ruce libovolný počet karet.


Tequila Joe (4 životy) : Kdykoli zahraje kartu Beer, obnovuje si 2 životy místo 1. Podobnými kartami typu Saloon, Tequila nebo Canteen si obnoví pouze 1 život.


Vera Custer (3 životy) : Na začátku svého kola, než si dobere ve fázi 1 karty, si vybere jednu postavu, která je stále ve hře. Do začátku svého příštího kola má stejné schopnosti jako tato postava.



Postavy Bangu!

10. února 2010 v 17:34 | VESELÝ |  BANG!

16karet postav

Bart Cassidy (4 životy) : kdykoli ztratí život, lízne si kartu.


Black Jack (4 životy) : během první fáze svého kola ukáže druhou kartu, co líznul: je-li ta karta srdcová či kárová, lízne si ještě jednou navíc (již opět skrytě).


Calamity Janet (4 životy) : může používat karty BANG! jako karty Vedle a naopak. Zahraje-li kartu Vedle jako BANG! (jako efekt normálního výstřelu), nemůže zahrát další BANG! (tedy pokud nemá ve hře Volcanic). Této schopnosti může využívat i při Duelu, Indians atp.


El Gringo (3 životy) : lízne si náhodně kartu od hráče, který mu způsobí ztrátu životu (za každý ztracený život jednu). Nic se neděje, nemá-li protivník již žádnou kartu. Pozor na to, že zranění od Dynamitu není způsobeno hráčem, který Dynamite vyložil.


Jesse Jones (4 životy) : během první fáze svého kola si může vybrat, lízne-li si první kartu z balíčku nebo z ruky jiného hráče. Druhou kartu si vždy lízne z balíčku.


Jourdonnais (4 životy) : bere se, jako kdyby měl ve hře kartu Barrel. Jakýkoli opravdový Barrel ve hře přidává efekt k tomu fiktivní, čímž si jeho hráč může otáčet pro zrušení BANG! dvě karty (za každý Barrel jednu).


Kit Carlson (4 životy) : během fáze 1 svého kola se podívá na vrchní tři karty balíčku, vybere si 2, které si lízne a třetí vrátí na vršek balíčku.


Lucky Duke (4 životy) : vždy, když si má "líznout!", otočí si vrchní 2 karty balíčku a vybere si, která se mu hodí. Obě karty jsou následně odhozeny.


Paul Regret (3 životy) : bere se, že má ve hře kartu Mustanga. Jakýkoli opravdový Mustang se přičítá k fiktivnímu.


Pedro Ramirez (4 životy) : během první fáze svého kola, může si líznout horní kartu z odhazovacího balíčku, druhou si lízne z lízacího.


Rose Doolan (4 životy) : bere se, že má ve hře kartu Appaloosa. Jakákoli opravdová karta Appaloosa se sčítá s fiktivní.


Sid Ketchum (4 životy): kdykoli může odhodit 2 karty z ruky, aby si vyléčil jeden život. Tuto schopnost může použít několikrát za sebou.


Slab the Killer (4 životy): protivníci, kteří chtějí zrušit jeho karty BANG! musí zahrát 2 karty Vedle Schová-li se někdo úspěšně za Barrel, bere se to jako jedna zahrána karta Vedle (je tedy nutné zahrát ještě jednu kartu Vedle).


Suzy Lafayette (4 životy): kdykoli nemá žádnou kartu v ruce, lízne si novou z lízacího balíčku.


Vulture Sam (4 životy): kdykoli je hráč odstraněn ze hry, Sam získá všechny karty daného hráče, co měl v ruce a ve hře.


Willy The Kid (4 životy): může zahrát libovolný počet karet BANG! ve svém kole.


Rozšíření(2,2)

10. února 2010 v 17:32 | VESELÝ |  BANG!
A tady je druhá část:

HIGH NOON

OFICIÁLNÍ ROZŠÍŘENÍ HRY BANG!
Přestřelky mezi psanci a šerifem na Divokém západě se stávají mimořádně drsnými. Hráči musí být připraveni přivítat Daltony, zachovat chladnou hlavu během zlaté horečky a být opravdu opatrní, jestliže se procházejí městem duchu!
OBSAHUJE
13 karet, pravidla.

HRA
Hra probíhá jako běžná hra BANG! s těmito změnami: Šerif zamíchá tyto karty odděleně od běžných herních karet, položí je na hromádku lícem dolu a nahoru umístí kartu High Noon. Potom celou hromádku otočí lícem vzhuru a položí ji vedle sebe.
Dříve než Šerif provede své druhé kolo, vezme první kartu z hromádky (dejte pozor, aby byla otočena pouze následující karta). Přečte nahlas její text a potom ji umístí doprostřed stolu, čímž vytvoří hromádku High Noon. Karta na vršku této hromádky je nyní ve hře a hráči se musí řídit jejím textem, dokud není zakryta novou kartou.
"Na začátku kola" znamená, že k efektu karty dojde před jakoukoli jinou akcí.
High Noon účinkuje, dokud hra neskončí.
EFEKTY JEDNOTLIVÝCH KARET HIGH NOON
Blessing (Požehnání)
Všechny karty jsou považovány za srdcové.
Curse (Prokletí)
Všechny karty jsou považovány za pikové.
Ghost Town (Město duchu)
Zabité postavy se vrací do hry jako duchové. Provedou svá kola,jako by byly stále ve hře. Dobírají si 3 karty namísto 2 a nemohou zemřít. Po skončení svých kol se znovu odstraní.
Gold Rush (Zlatá horečka)
Hra probíhá proti směru hodinových ručiček. Začíná Šerif. Všechny karetní efekty probíhají ve směru hodinových ručiček.
Hangover (Kocovina)
Všechny postavy ztrácí své zvláštní schopnosti.
High Noon (Pravé poledne)
Každý hráč ztrácí na začátku svého kola 1 život.
Shootout (Přestřelka)
Každý hráč muže ve svém kole zahrát dvě karty BANG!
The Daltons (Daltonové)
Když přijdou Daltonové do hry, každý hráč, který má před sebou vyložené karty s modrým okrajem, si musí jednu z nich vybrat a vyřadit.
The Doctor (Doktor)
Když přijde Doktor do hry, hráč (hráči) s nejmenším momentálním počtem životu si 1 život obnoví.
The Reverend (Reverend)
Hráči nemohou hrát kartu Beer.
The Sermon (Kázání)
Hráči nemohou používat ve svém kole kartu BANG!
Thirst (Žízeň)
Každý hráč si ve své fázi 1 dobírá pouze první jednu kartu.
Train Arrival (Příjezd vlaku)
Každý hráč si ve své fázi 1 dobírá o jednu kartu více.
BONUSOVÉ KARTY:
New Identity (Nová identita)
Každý hráč se muže na začátku svého kola podívat na kartu postavy, kterou používá pro počítání životu. Muže ji otočit lícem vzhuru a použvat po zbytek hry. Tato nová postava začíná se 2 životy.
Handcuffs (Pouta)
Poté, co si hráč ve své fázi 1 dobere karty, oznámí jednu barvu. Ve svém kole pak muže hrát Pouze karty této barvy.

Rozšíření(1,2)

10. února 2010 v 17:32 | VESELÝ |  BANG!
Pro Bang! Je bonusové rozšíření MĚSTO DUCHŮ které je rozděleno na dvě části které tady jsou:

DODGE CITY

Dodge City: lidnaté, chaotické, pulsující a…nebezpečné město! Jeho saloony jsou legendární, že se u nich postavy zastavují. Zlí hoši, jež přilákalo náhlé zbohatnutí města, se procházejí po ulicích a přestřelky jsou na denním pořádku. Ochrana zákona a pořádku je úkol pouze pro nejstatečnějšího ze šerifů. Dokžete obstát v této výzvě, nebo navštívíte celosvětově proslulý Boot Hill?

OBSAHUJE
* 8 karet rolí (role cards)
* 15 karet postav (character cards)
* 40 herních karet (playing cards)
* 1 pomocná karta (summary card)
tato pravidla.

http://www.4kids.cz/Modules/serveimage.axd/c1dce9cb84024b0da86abe413b7a5433/398x290/100
Dodge City je rozšiřující sadou karetní hry BANG! Abyste s ní mohli hrát, musíte vlastnit základní hru.
Tato rozšiřující sada přináší 15 nových postav (které se zamíchávají dohromady s původními) a 40 nových karet (jež se zamíchávají dohromady s původními herními kartami). Dále je zde 8 karet rolí, které vám dovolují hrát v osmi hráčích. Pravidla hry zůstávají stejná jako v původní hře BANG!, s následujícími doplňky:
KARTY SE ZELENÝM OKRAJEM
Některé z nových karet mají zelený okraj. Tyto karty vykládáte před sebe lícem vzhůru, stejně jako karty s modrým okrajem; karty se zeleným okrajem ovšem nemůžete použít ve stejném kole, v němž je zahrajete.
Na každé kartě se zeleným okrajem jsou nakresleny symboly, které objasňují její efekt/efekty. Abyste docílili tohoto efektu, musíte tuto kartu vyřadit (discard). Pouze karty se symbolem Missed! můžete použít mimo své kolo.
Karty se zeleným okrajem mohou být odstraněny ze hry zahráním karet Cat Balou , Panic! ,Can Can apod., stejně jako karty s modrým okrajem.
Nezapomeňte, že pokud získáte kartu se zeleným okrajem pomocí karet jako Panic! nebo Rag Time, nemůžete ji použít v tomté kole: ve skutečnosti si musíte vzít tuto kartu do ruky, poté ji vyložit před sebe a s jejím použitím počkat na své další kolo.
Příklad 1 : Hráč, který je právě na tahu, před sebe vykládá kartu Sombrero. Počínaje svým dalším kolem ji může vyřadit a získat efekt Missed!
Příklad 2 : Hráč, který je právě na tahu, před sebe vykládá kartu Derringer. Za předpokladu, že má tuto kartu stále před sebou, ji může v jednom ze svých následujících kol vyřadit, a tak zahrát efekt BANG! na hráče ve vzdálenosti 1 a zároveň si dobrat kartu z knihovny (deck).
SYMBOL "VYŘAĎTE DALŠÍ KARTU"
z karet na sobě mají tento nový symbol, doprovázený rovnítkem a dalšími symboly. Abyste docílili efektu uvedeného za rovnítkem, musíte vyřadit tuto kartu spolu s jinou kartou podle své volby ze své ruky.
Příklad 3 : Hráč, který je právě na tahu, zahrává kartu Brawl , vyřazuje další kartu podle své volby ze své ruky, navíc ke kartě Brawl. Jakmile to udělá, donutí efekt karty Brawl všechny ostatní hráče, aby každý z nich vyřadil jednu karu z ruky nebo ze hry, podle výběru hráče, jenž zahrál kartu Brawl (u každého hráče se může rozhodnout individuálně).
Příklad 4 : Hráč, který je právě na tahu, zahrává kartu Tequila a současně vyřazuje další kartu. Vybere si jednoho hráče, který si obnoví jeden život (může dokonce vybrat i sám sebe).
DALŠÍ KARTY
V této rozšiřující sadě rovněž naleznete karty, jež jsou totožné s kartami ze základní hry: byly přidány proto, aby udržely rovnováhu mezi různými kartami v knihovně. Také zde můžete najít karty, jež odlišným způsobem kombinují symboly, které už znáte. Pro určení efektů karet se jednoduše řiďte významem nakreslených symbolů.
Obecně řečeno, nezapomeňte, že:
* jakákoli karta se symbolem Vedle! může být použita na zrušení efektu jakékoli karty se symbolem BANG!
* pokud ztratíte svůj poslední život, můžete použít pouze kartu Beer, abyste zabránili svému odstranění ze hry. Nemůžete použít karty s podobným efektem jako Saloon, Canteen,Tequila nebo Whisky mimo své kolo
* ve svém kole můžete zahrát pouze jednu kartu BANG!, ale můžete zahrát libovolné množství jiných karet, které obsahují symbol
* pokud Dynamite neexploduje, musí být předán nejbližšímu hráči po vaší levici, který tuto kartu před sebou ještě nemá.
Příklad 5 : Jako odpověď na kartu Punch může hráč zahrát kartu Dodge; zruší tím kartu Punch, a poté si dobere jednu kartu z knihovny.
Tato rozšiřující sada přichází s 8 kartami rolí, jež nahrazují původní: 1 Šerifem, 2 Zástupci šerifa, 3 Psanci a 2 Odpadlíky.
Budete-li hrát v 8 hráčích, používejte tyto role lícem dolů jako obvykle. Každý z obou Odpadlíků hraje sám za sebe a vítězí, pokud zůstane ve hře jako poslední naživu. Pokud je tedy Šerif ve finální fázi hry konfrontován se dvěma Odpadlíky a je-li zabit jako první, vítězí Psanci!
Vezměte tyto 3 karty rolí: Zástupce šerifa, Psance a Odpadlíka. Každou z nich dejte náhodně jednomu hráči, ale umístěte je na stůl lícem nahoru. Každý zná role zbývajících dvou hráčů.
Cíl každého hráče je určen jeho rolí:
• Zástupce šerifa musí zabít Odpadlíka;
• Odpadlík musí zabít Psance;
• Psanec musí zabít Zástupce šerifa.
Hraje se jako obvykle, začíná Zástupce šerifa.
Hráč vítězí, jakmile dosáhne svého cíle, pokud způsobí finální zásah svému cíli (např. Zástupce šerifa musí osobně zabít Odpadlíka). Pokud finálního zásahu docílí jiný hráč, potom se novým cílem pro oba zbývající stává zůstat naživu jako poslední.
Příklad 6 : pokud Psanec zabije Odpadlíka, Zástupce šerifa nevítězí - nyní musí zabít Psance, který zase musí zabít Zástupce šerifa, aby zvítězil.
Ovšem každý hráč, který zabije jiného (bez ohledu na roli) si jako odměnu okamžitě dobírá 3 karty z knihovny.
Jelikož zde není Šerif, je možné hrát Jail na kohokoli.
Stále nemůžete hrát kartu Beer, pokud zbývají již pouze 2 hráči.


Herní karty

10. února 2010 v 17:28 | VESELÝ |  BANG!
Ve hře je osmdesát karet a dvacet dva druhů které tady jsou:

BANG! - BANG je základním prostředkem na střelbu a zabíjení ostatních hráčů. Chceš-li zahrát kartu BANG! pro výstřel na jiného hráče, musíš si ověřit:

1. jaká je vzdálenost mezi tebou a tvým terčem a
2. jsi-li schopen svou aktuální zbraní na tuto vzdálenost dosáhnout.

Vedle - Hráč zasažený kartou BANG! (ten, na kterého byla karta zahrána) může okamžitě zahrát kartu Vedle, aby výstřel zrušil. Nezahraje-li Vedle , ztrácí jeden život (změnu musí zaznamenat posunutím karty své postavy, aby zakryl o jednu kulku navíc na spodní kartě).

Pivo - Tato karta vyléčí hráči jeden život (posuňte kartu postavy, aby bylo vidět o kulku více). Hráči nemohou získat větší počet životů, než je jejich počáteční hodnota! Karta Beer nemůže být použita k vyléčení jiného hráče.

Salón - Symboly říkají: "Vyléč si život", a platí to pro "Všechny ostatní hráče", a na následující řádce: "[hráč zahrávající tuto kartu] vyléč si život". Celkový efekt této karty je ten, že si všichni hráči ve hře vyléčí jeden život.

Wells Fargo - Symboly ukazují lízni si tři karty.Hráč který tuto kartu zahraje si lízne tři karty.

Dostavník - Symboly ukazují lízni si dvě karty.Hráč který tuto kartu zahraje si lízne dvě karty.

Hokynářství - Po zahrání se otočí tolik vrchních karet balíčku, kolik je hrajících (živých) hráčů. Počínaje hráčem, co zahrál tuto kartu, se postupuje proti směru hodinových ručiček a každý hráč si vybere jednu z otočených karet, kterou si vezme do ruky.

Panika - Symboly říkají: "Lízni si kartu" od "hráče na vzdálenost 1". Lze si tuto kartu tedy líznout náhodně z ruky onoho hráče nebo si vzít kartu s modrým okrajem, která leží před ním.

Cat Balou - Symboly na kartě říkají: "Zahoď kartu jakémukoliv hráči." zda ze stolu či z ruky je na volbě hráče, který tuto kartu zahrál.

Indiáni - Každý hráč, vyjma hráče, který tuto kartu zahrál, musí odhodit kartu BANG! nebo ztratit život. Nelze zahrávat Vedle, ani zkoušet se schovat za Barel.

Duel - Hráč zahrávající tuto kartu vyzývá jiného hráče zíraje mu do očí. Vyzvaný hráč musí odhodit kartu BANG! Odhodí-li, hráč, který zahrál Duel musí odhodit BANG! a tak dále: první hráč, který BANG! neodhodí (buď nechce nebo nemůže), ztrácí jeden život a duel končí.

Kulomet - Karta Kulomet má efekt BANG! na všechny hráče, ale jelikož to není karta BANG!, můžete ji zahrát několikrát za kolo a po ní třeba i další kartu BANG!.

Mustang - Hráč, který má ve hře kartu Mustang, je viděn ostatními hráči na vzdálenost o 1 vyšší. On však ostatní hráče vidí stále na normální vzdálenost.

Appalossa - Hráč, který má ve hře kartu Appaloosa, vidí ostatní hráče na vzdálenost o 1 menší. Ostatní hráči ho však stále vidí na normální vzdálenost.

Barel - Hráč A zahrál kartu BANG! na hráče B. Hráč B má před sebou vyložen Barrel, který mu dává možnost se ráně (kartě BANG! vyhnout), kdykoli otočená vrchní karta z balíčku bude srdcová. Hráč B tedy otočí a odhodí vrchní kartu lízacího balíčku, která však bohužel pro něho je piková. On má však stále možnost zahrát kartu Vedle, což samozřejmě také udělal.

Dynamit - Hráč, který zahraje tuto kartu, ji položí před sebe: Dynamite zůstane před ním ležet celé kolo. Když hráč začne své následující kolo (a má Dynamite stále ve hře), před svou první fází si musí Líznout!(otočit a odhodit vrchní kartu balíčku): otočí-li kartu mezi 2 až 9 listů, Dynamite exploduje, odhodí se a hráč ztrácí 3 životy. V opačném případě pošle Dynamite hráči po levici, který musí ten samý test provést na začátku svého kola. Hráči si takto předávají Dynamite okolo dokud neexploduje (s efektem výše popsaným) nebo je odhozen pomocí karet Cat Balou nebo Panic! Je-li Dynamite u hráče společně s kartou Jail, testuje se nejprve Dynamite. Pokud by byl hráč zabit kartou Dynamite, jeho zabití není uvažováno jako zabití jiným hráče (pro pravidla Trestů a Odměn a schopnosti postav).

Vězení - Tato karta musí být zahrána před jakéhokoli hráče, který je tím uvězněn. Uvězněný hráč si musí "Líznout!" před začátkem svého kola: otočí-li Srdce, utekl z vězení a karta Vězení je odhozena a on pokračuje normálně ve svém tahu. V opačném případě odhodí Vězení a ztrácí fázi 1 a 2 svého tahu, tudíž pouze musí odhazovat přebytečné karty, dle svého počtu životů. Zůstává možným terčem karet BANG! a může stále zahrávat karty Vedle a Beer mimo vlastní kolo. Karta Vězení nemůže být zahrána na Šerifa.

Volcanic - Hráč, který má tuto kartu vyloženou před sebou může zahrát libovolný počet karet BANG! během svého kola. Tyto karty BANG! mohou být zahrány na ten samý nebo rozdílné terče, ale pouze na vzdálenost 1 (toto je znázorněno na kartě číslem v hledáčku).

Schofield - Zbraň umožňujicí vystřelit jednou na vzdálenost 2.

Remington - Zbraň umožňujicí vystřelit jednou na vzdálenost 3.

Carabina - Zbraň umožňujicí vystřelit jednou na vzdálenost 4.

Winchester - Zbraň umožňujicí vystřelit jednou na vzdálenost 5.


Odpadlík(role)

10. února 2010 v 17:26 | VESELÝ |  BANG!
Počet v balení:1x
Popis:Nejdříve musí dělat pomocníka a spolu s pomocníkem a šerifem zabít bandity a pak zradit šerifa(musí zústat poslední ve hře(kromě pomocníka))

Pomocník(role)

10. února 2010 v 17:23 | VESELÝ |  BANG!
Počet v balení:2x
Popis: Pomáhají šerifovi a vyhrají jen vyhraje-li on.

Bandita(role)

10. února 2010 v 17:20 | VESELÝ |  BANG!
Počet v balení:3x
Popis: Musí zabít šerifa dřív než li on zabije je.

Šerif(role)

10. února 2010 v 17:18 | VESELÝ |  BANG!
Počet v balení:1x
Popis: Musí zabít všechny Bandity a odpadlíka

Pravidla

10. února 2010 v 17:15 | VESELÝ |  BANG!
Hra pro 4-7 hráčů od 10ti let.
OBSAHUJE
103 karet tří typů (lišící se rubem):
* 7 karet rolí (šerif, renegád, 2 pomocníci, 3 zločinci)
* 16 karet postav s kulkami na zadní straně
* 80 herních karet
* 7 přehledů pravidel


POSTAVY A CÍL HRY
Cíl hry každého hráče záleží na roli, kterou si na začátku hry vylosuje.
Šerif (Sheriff): musí zabít všechny zločince a renegáda
Banditi (Outlaws): musí zabít šerifa dříve než on jeho>
Pomocníci (Deputies): pomáhají šerifovi a vyhrají, jen vyhraje-li on
Renegád (Renegade): chce se stát novým šerifem, musí zabít šerifa jako posledního a zůstat jako poslední hráč ve hře.

PŘÍPRAVA
Počet použitých karet rolí ve hře závisí na počtu hráčů:

* 4 hráči: šerif, renegád, 2 zločinci
* 5 hráčů: šerif, renegád, 2 zločinci, 1 pomocník
* 6 hráčů: šerif, renegád, 3 zločinci, 1 pomocník
* 7 hráčů: šerif, renegád, 3 zločinci, 2 pomocníci
Zamíchejte uvedenou kombinaci karet a rozdejte po jedné každému hráči, aby nikdo neviděl, kdo jakou má. Šerif svou kartu otočí, ukáže ji ostatním a nechá ji před sebou ležet již otočenou. Ostatní se na svou kartu podívají, ale uchovají ji v tajnosti.
Zamíchejte 16 karet postav a nechte každého si jednu vylosovat. Každý hráč ukáže jméno své postavy a sdělí ostatním i její zvláštní schopnost. Poté si každý vezme jednu kartu postavy navíc a položí ji tak, aby byly vidět kulky na zadní straně karty. Částečně ji zakryje svou kartou postavy, aby bylo vidět tolik kulek, kolik je znázorněno u obrázku jeho postavy. V průběhu hry bude množství takto nezakrytých kulek znázorňovat počet životů postavy.
Šerif začíná hru s jednou kulkou navíc: má-li na kartě postavy uvedeny 3 kulky, bude mít na spodní kartě nezakryté 4.
Zbylé karty rolí a postav nebudete pro hru potřebovat.
Všechny hrací karty zamíchejte a na začátku hry rozdejte každému hráči tolik karet, kolik má znázorněno kulek na kartě své postavy (šerifova "kulka navíc" nemá v tomto případě vliv).
Zbylé karty položte doprostřed stolu jako lízací balíček. Každý si může vzít kartu s přehledem symbolů.
POSTAVY
Každá z postav má nějakou unikátní zvláštní schopnost, která ovlivňuje strategii hráče v průběhu hry. O tuto schopnost nelze v průběhu hry nijak přijít a ani si ji jakkoli změnit. U každé schopnosti je uvedeno, kdy ji lze využít a žádná ze schopností hráče nenutí, aby ji použil vždy, kdy k tomu je příležitost. Přehled schopností nalezneš v kapitole Postavy na konci pravidel. (Schopnosti postav jsou vždy nadřazené pravidlům napsaným v pravidlech a navzájem se nijak nevylučují)
Počet nezakrytých kulek na spodní kartě znázorňuje počet zranění nutných k eliminaci postavy a také nejvyšší počet karet, které může hráč této postavy mít na konci svého kola (viz třetí fáze kola).
Poznámka: pro potřeby pravidel Bangu se nerozlišuje mezi hráčem, postavou a rolí. Jsou to výrazy mezi sebou naprosto záměnné.
VLASTNÍ HRA
Hru začíná šerif a hra pokračuje neustále po směru hodinových ručiček. Kolo každého hráče je rozděleno do následujících 3 fází:
1. Líznutí 2 karet
2. Zahrání herních karet
3. Odhození přebývajících karet
1. Líznutí 2 karet
Hráč si z lízacího balíku lízne 2 karty. Dojdou-li karty v balíku, zamíchá se odhazovací balíček a vytvoří se tak nový.
2. Zahrání herních karet
Hráč muže zahrát kolik chce karet ku svému prospěchu nebo proti jiným hráčům, pouze s následujícími dvěma omezeními:
* lze zahrát pouze jednu kartu BANG! za kolo
* před nikým nemohou v jednu chvíli ležet dvě modré karty stejného jména
Efekt zahrání karty určují symboly, jež jsou na kartě znázorněné. Tyto symboly jsou podrobněji popsané v odstavci Symboly na kartách a na kartách přehledů pravidel. Běžně lze karty zahrávat pouze během vlastního tahu (s výjimkou karet Beer a Missed!) a po vyzvání efektu karty nějakého jiného hráče. U většiny karet se vyřeší jejich efekt, po čemž jsou karty odhozeny. Pouze karty s modrým okrajem mají dlouhodobé efekty a zůstávají ležet na stole před hráčem.
Tyto karty mají efekt dokud nejsou nějakým způsobem odstraněny ze hry (např. zahráním karty Cat Balou nebo splněním speciální podmínky (např. Dynamite).

Poznámka: Je nutné rozlišovat mezi názvy karet a jejich efekty. Tudíž například karta BANG! má efekt BANG! (výstřel na jiného hráče). Karta Gatling má efekt BANG! na všechny hráče, ale jelikož to není karta BANG!, můžete ji zahrát několikrát za kolo a po ní třeba i další kartu BANG!.

3. Odhození přebývajících karet

Poté co hráč již nechce nebo nemůže zahrávat další karty, nastává fáze 3 jeho kola a po ní následuje hráč po směru hodinových ručiček. Hráč musí odhodit přebytečné karty, aby mu na konci kola zbývalo pouze tolik karet, kolik je jeho aktuální počet životů (nezakrytých kulek na spodní kartě).

ZABITÍ POSTAVY
Ztratí-li postava poslední život, je mrtvá a hra pro jejího hráče končí, nezahraje-li ihned kartu Beer. Umře-li postaav, hráč otočí svou kartu role a vyhodí všechny karty, které mu zbyly v ruce a ve hře před ním do odhazovacího balíčku.
Poznámka : V tomto případě lze zahrát pouze kartu Beer, nikoli však Saloon.

TRESTY A ODMĚNY
Zabije-li Šerif Pomocníka, musí Šerif odhodit všechny karty ze své ruky a ve hře před sebou.
Kdokoli, kdo zabije Zločince (i kdyby zabíjející hráč byl sám Zločinec), si jako odměnu lízne 3 karty z balíčku.

KONEC HRY
Hra končí, nastane-li jedna z následujících podmínek:
1. Šerif je zabit. Renegád je vítěz, je-li jediným přeživším hráčem. Jinak vyhrávají Zločinci.
2. Všichni Zločinci a Renegád jsou zabiti. Vyhrává Šerif a Pomocníci.
Poznámka : Hra pokračuje, jsou-li všichni Zločinci zabiti, ale Renegád je stále ve hře (Renegád se musí nyní sám postavit Šerifovi a všem jeho žijícím Pomocníkům).

NOVÁ HRA
Hrajete-li více jak jednu hru v řadě, přeživší hráči se na konci hry mohou dohodnout, že si ponechají své postavy (nikoli však karty v ruce nebo ve hře!) pro následující hru; během hry eliminovaní hráči si musí vylosovat novou náhodně.
Chcete-li, aby si každý hráč vyzkoušel hrát za Šerifa, můžete se před hrou dohodnout, že tato role se bude posouvat vždy hráči po levici, zatímco ostatní role se losují náhodně mezi ostatní hráče.

KARTY
Vzdálenost mezi hráči
Vzdálenost mezi dvěma hráči je minimum počtu místo mezi nimi, počítaje po směru nebo proti směru hodinových ručiček (podívej se na diagram vpravo). Vzdálenost je velmi důležitá, jelikož běžně hráč dosáhne pouze na terče (hráče nebo karty) na vzdálenost 1.
Byl-li hráč zabit, nezapočítává se již více jeho místo do vzdálenosti mezi hráči. Takto se v průběhu hry vzdálenost mezi hráči zmenšuje.


Dvě karty upravují vzdálenost mezi hráči:
Mustang
: hráč, který má ve hře kartu Mustang, je viděn ostatními hráči na vzdálenost o 1 vyšší. On však ostatní hráče vidí stále na normální vzdálenost.
Podívej se na diagram, pokud by měl A kartu Mustang ve hře, B a F by ho viděli na vzdálenost 2, C a E na vzdálenost 3 a D na vzdálenost 4, zatímco A by všechny ostatní hráče viděl na normální vzdálenost jako kdyby Mustang ve hře neměl.
Appaloosa
: hráč, který má ve hře kartu Appaloosa, vidí ostatní hráče na vzdálenost o 1 menší. Ostatní hráči ho však stále vidí na normální vzdálenost. Vzdálenosti menší než 1 se počítají jako 1. Podívej se opět na přiložený diagram. Hráč A právě vyložil kartu Appaloosa, uvidí tedy B a F na vzdálenost 1, C a E také na vzdálenost 1, D na vzdálenost 2 a ostatní hráči ho uvidí na běžnou vzdálenost.
ZBRANĚ
Každý hráč může od začátku střílet hráče na vzdálenost 1, tedy hráče, kteří sedí hned po jeho pravici nebo levici (je to tím, že každý hráč od začátku hry třímá Colt45, ačkoli tato zbraň není znázorněná jakoukoli kartou).
Chtějí-li hráči střílet na větší vzdálenost, potřebují mít ve hře nějakou kartu zbraně. Tyto karty se poznají dle svého modrého okraje, černobílé ilustrace a čísla v hledáčku, které reprezentuje maximální dosažitelnou vzdálenost. Zbraň ve hře nahrazuje Colt45, dokud její karta není nějakým způsobem odstraněna (např. zahráním karty Panic! nebo Cat Balou). Hráč může mít ve hře pouze jednu kartu zbraně najednou: chce-li zahrát další zbraň, musí dříve vyloženou odhodit. Nezapomeňte, že ačkoli kdokoli nemá žádnou zbraň ve hře, postava stále třímá Colt45.
BANG! a Vedle
Karty BANG! jsou základním prostředkem na střelbu a zabíjení ostatních hráčů. Chceš-li zahrát kartu BANG! pro výstřel na jiného hráče, musíš si ověřit:
1. jaká je vzdálenost mezi tebou a tvým terčem a
2. jsi-li schopen svou aktuální zbraní na tuto vzdálenost dosáhnout.
Příklad 1 : Nakoukni do diagramu, s jehož pomocí byla popisována vzdálenost mezi hráči. A chce střílet na C, tedy A chce zahrát kartu BANG! proti C. Normálně by byl C pro něj na vzdálenost 2, takže A by potřeboval zbraň střílející na tuto vzdálenost: nejspíše Schofield, Remington, Rev.Carabine nebo Winchester, ale nikoli Volcanic nebo Colt45. Pokud by A měl ve hře Appaloosa, viděl by C na vzdálenost 1, takže by mohl použít libovolnou zbraň pro vystřelení; ale pokud C by měl Mustanga ve hře, tyto dvě karty (Mustang a Appaloosa) by se složily a A by stále viděl C na vzdálenost 2.
Příklad 2 : Pokud by D měl ve hře Mustanga, A by ho viděl na vzdálenost 4: pokud by A chtěl střílet na D, musel by používat zbraň s dosahem 4.
Hráč zasažený kartou BANG! (ten, na kterého byla karta zahrána) může okamžitě zahrát kartu Missed!, aby výstřel zrušil. Nezahraje-li Missed!, ztrácí jeden život (změnu musí zaznamenat posunutím karty své postavy, aby zakryl o jednu kulku navíc na spodní kartě). Má-li zakryty všechny kulky (tzn. ztrácí právě poslední život), hra pro něj končí, nezahraje-li okamžitě kartu Beer (viz následující odstavec).
Poznámka : hráči mohou rušit pouze výstřely namířené proti nim a karta BANG! je vždy odhozena, ačkoli byl výstřel zrušen.
BEER

Tato karta vyléčí hráči jeden život (posuňte kartu postavy, aby bylo vidět o kulku více). Hráči nemohou získat větší počet životů, než je jejich počáteční hodnota! Karta Beer nemůže být použita k vyléčení jiného hráče.
Karta Beer může být zahrána dvěma způsoby:
* běžně, během vlastního kola;
* v cizím kole, ale pouze v případě smrtelného zásahu (tzn. zásah vzal poslední život).
Poznámka : karty Beer nemají efekt, jsou-li ve hře již pouze 2 hráči.
Příklad : Hráč, kterému zbývají 2 životy, dostane 3 zranění od Dynamitu: zahraje-li 2 karty Beer, zůstane stále naživu se zbývajícím 1 životem (2-3+2), zatímco kdyby zahrál pouze jedno Beer, hra by pro něj skončila smrtí, jelikož by mu nezbyl ani ten 1 život.
Líznutí!
Některé karty mají na sobě karetní symbol a vedle něj znak, ukazující efekt této karty. Hráč, který zahraje tuto kartu, musí nejdříve otočit vrchní kartu balíčku, odhodit ji a pakliže znak na otočené kartě v pravém dolním rohu bude odpovídat barvě (popřípadě ještě hodnotě), bude mít karta efekt. V opačném případě se nic nestane: hráč neměl štěstí! Je-li na kartě uvedeno rozmezí hodnot, poté hráč musí otočit takovou kartu s hodnotou zapadající do požadovaného rozmezí a barvy. Uspořádání hodnot je toto: 2-3-4-5-6-7-8-9-10-J-Q-K-A.
Příklad : Hráč A zahrál kartu BANG! na hráče D. Hráč D má před sebou vyložen Barrel, který mu dává možnost se ráně (kartě BANG! vyhnout), kdykoli otočená vrchní karta z balíčku bude srdcová. Hráč D tedy otočí a odhodí vrchní kartu lízacího balíčku, která však bohužel pro něho je piková. On má však stále možnost zahrát kartu Missed!, což samozřejmě také udělal.

SYMBOLY NA KARTÁCH
Na každé kartě je znázorněn jeden nebo více symbolů, které určují efekt karty. Podívej se na symboly na přehledové kartě.
Vedle - Vedle (viz odstavec BANG! a Vedle)
BANG! - BANG! (viz odstavec BANG! a Vedle)
Vrátí jeden život - pouze hráč, zahrávající tuto kartu si vyléčí život, není-li uvedeno symbolem jinak.
Vezme si kartu - Je-li určený nějaký hráč (odpovídajícím symbolem), můžeš si líznout náhodně kartu z jeho ruky nebo si vybrat některou, která před ním leží. Není-li symbolem určen jiný hráč, lízni si vrchní kartu z balíčku.
Zahoď zakrtu - tebou (a symbolem) určený hráč musí odhodit náhodně kartu z ruky nebo můžeš odhodit libovolnou kartu, ležící před ním.
Jakýkoliv hráč - toto určuje, že lze použít efekt této karty na libovolného hráče bez ohledu na jeho vzdálenost.
Všichni hráči - určuje, že efekt karty platí na všechny ostatní hráče, bez ohledu na vzdálenost a vyjma hráče, který kartu zahrál.
Jakýkoliv hráč, který je na dostřel - toto určuje, že efekt může být použít na libovolného vybraného hráče, který je však v dosažitelné vzdálenosti.
Jakýkoliv hráč na vzdálenost 1 - určuje, že tento efekt lze použít na libovolného hráče na vzdálenost 1. Pro tento výpočet vzdálenosti je nutné počítat s Mustangem a Appaloosa, nikoli však zbraněmi ve hře.
Tvoje vzdálenost od všech hráčů je větší o 1 - viz Mustang
Vzdálenost všech hráčů je menší o 1 - viz Appaloosa

Příklady :
Panic! : Symboly říkají: "Lízni si kartu" od "hráče na vzdálenost 1". Lze si tuto kartu tedy líznout náhodně z ruky onoho hráče nebo si vzít kartu s modrým okrajem, která leží před ním.
Saloon: Symboly říkají: "Vyléč si život", a platí to pro "Všechny ostatní hráče", a na následující řádce: "[hráč zahrávající tuto kartu] vyléč si život". Celkový efekt této karty je ten, že si všichni hráči ve hře vyléčí jeden život.
SPECIÁLNÍ KARTY
Šest karet, majících na sobě symbol knížky, mají složitější efekty.
Dynamite Hráč, který zahraje tuto kartu, ji položí před sebe: Dynamite zůstane před ním ležet celé kolo. Když hráč začne své následující kolo (a má Dynamite stále ve hře), před svou první fází si musíLíznout!(otočit a odhodit vrchní kartu balíčku): otočí-li kartu mezi 2 až 9 listů, Dynamite exploduje, odhodí se a hráč ztrácí 3 životy. V opačném případě pošle Dynamite hráči po levici, který musí ten samý test provést na začátku svého kola. Hráči si takto předávají Dynamite okolo dokud neexploduje (s efektem výše popsaným) nebo je odhozen pomocí karet Cat Balou nebo Panic! Je-li Dynamite u hráče společně s kartou Jail, testuje se nejprve Dynamite. Pokud by byl hráč zabit kartou Dynamite, jeho zabití není uvažováno jako zabití jiným hráče (pro pravidla Trestů a Odměn a schopnosti postav).
Duel : Hráč zahrávající tuto kartu vyzývá jiného hráče zíraje mu do očí. Vyzvaný hráč musí odhodit kartu BANG! Odhodí-li, hráč, který zahrál Duel musí odhodit BANG! a tak dále: první hráč, který BANG! neodhodí (buď nechce nebo nemůže), ztrácí jeden život a duel končí.
Poznámka : nelze zahrát karty Missed! během duelu, Duel není karta BANG!
Hokynářství : Po zahrání se otočí tolik vrchních karet balíčku, kolik je hrajících (živých) hráčů. Počínaje hráčem, co zahrál tuto kartu, se postupuje po směru hodinových ručiček a každý hráč si vybere jednu z otočených karet, kterou si vezme do ruky.
Indiáni!:Každý hráč, vyjma hráče, který tuto kartu zahrál, musí odhodit kartu BANG! nebo ztratit život. Nelze zahrávat Missed! ani zkoušet se schovat za Barrel.
Vězení : Tato karta musí být zahrána před jakéhokoli hráče, který je tím uvězněn. Uvězněný hráč si musí "Líznout!" před začátkem svého kola: otočí-li Srdce, utekl z vězení a karta Jail je odhozena a on pokračuje normálně ve svém tahu. V opačném případě odhodí Jail a ztrácí fázi 1 a 2 svého tahu, tudíž pouze musí odhazovat přebytečné karty, dle svého počtu životů. Zůstává možným terčem karet BANG! a může stále zahrávat karty Missed! a Beer mimo vlastní kolo. Karta Jail nemůže být zahrána na Šerifa.
Volcanic: hráč, který má tuto kartu ve hře může zahrát libovolný počet karet BANG! během svého kola. Tyto karty BANG! mohou být zahrány na ten samý nebo rozdílné terče, ale pouze na vzdálenost 1 (toto je znázorněno na kartě číslem v hledáčku).

Ůvod

10. února 2010 v 17:12 | VESELÝ |  BANG!

Na Divokém západě v jednom bezejmenném městečku se schyluje k pořádné "mele". Šerif stojí proti přesile banditů skrývajících se mezi dřevěnými domy města. Najdou se mezi skromnými obyvateli pomocníci, kteří ho podpoří při prosazování spravedlnosti v jejich městě nebo zvítězí odpadlík, který pomůže nejprve šerifovy, ale pak se jednoho krásného dne obráti i proti němu a stane se novým šerifem města?V této karetní hře se můžeš stát některou z legendárních postav Divokého západu a nosit alespoň na chvíli jedno ze slavných jmen: Bart Cassidy, Jesse Jones, Black Jack, Calamity Janet, Kit Carlson...


Cheaty na Call of Juarez: Bound in Blood

5. února 2010 v 21:26 | VESELÝ |  Cheaty
V menu zvolte "Excusive Content" a v něm zadejte následující kódy:
735S653J - extra peníze
585A926D - extra peníze
(škoda že jsou jen dva a dělají stejnou věc ale doufejme že se v bližší době příde i na další)

Cheaty na Flatout Ultimate Carnage

2. února 2010 v 21:55 | VESELÝ |  Cheaty
No tak cheaty sou jenom 3 ale aspoń něco:-D
BIGTRUCK - odemkne Mob Car
KALJAKOPPA - odemkne Rocket Car
RUTTO - odemkne Pimpster Car